Sälja ett årskort i Whistler?

telar

Medlem
Sälja ett årskort i Whistler?
Tjena, har haft turen att komma över ett årskort i Whistler-Blackcomb som jag hade tänkt utnyttja ett par veckor i vinter. Eftersom det är giltigt en hel del till undrar jag om det finns möjlighet att kränga det innan man åker hem?

Jag förutsätter att liftkorten är personliga men hur hård kontroll kan det vara?
 
Sälja ett årskort i Whistler?
Jag tror du nog kommer få ganska svårt att kränga det för ett hyfsat pris.
Som du säger så är de personliga och på liftkortet så finns det en bild på dig.
Jag var där i 3 mån i vintras och dem har kontroll hela tiden nere vid basstationerna och läste av kortet med hjälp av någon manick.

Men om du hittar någon som är lik dig eller inte fattar bättre så är det bara att sälja.

Lycka till!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp