Sällskap / Resa till St Anton

emla

Ny medlem
Halloj!

Tänker åka ner några veckor till St Anton efter jul (och innan nyår).
Är det någon som har något förslag på billig resa?
Är det någon som ska ta bilen kanske och har en plats över?

Skriv till mig i sådant fall!

emla_west@hotmail.com

ja själv ska ta tåg ner.. nu vet ja inte var du bor.. men de går ett tåg från köpenhamn raka vägen till st. anton för 1500 o me sovhyt 2000 i mellandagarna då..

perfekt tykkte ja som inte har bil..

Hmm, låter ju som en bra idé. Jag har inte heller bil...
Jag åker från stockholm, så det tillkommer ju resan till köpenhamn. Men är det priset (1500) för enkel resa?

Funderade annars på att betala för ett interrailkort och åka tillbaka inom 16 dagar, det kostar 1990 kr och då får man åka hur mycket man vill i danmark, tyskland, österrike och schweiz, plus halva priset på resor inom sverige.

Ska du också åka i mellandagarna?

Är jag o en polare som ska ner, vi kör bil till Anton i mellandagarna. Har polare där nere nu, de ska bara lösa boende o arbete först. Men hör av dig, vi kör Volvo så de e lungt!

Vore inte alls dumt att få följa med i en bil. Vartifrån åker ni? Har ni gjort nån kostnadsanalys? Det borde inte bli så dyrt om man fyller en bil?

hej! ska också ner i mellandagarna...vore toppen att ha nån att åka med...åker också från stockholm. /sofie

Ja det e lunga puckar, har ni löst boende o arbete? Polarna där nere nu verkar ha skaffat sig arbete, men boendet vet i fasen. Vore gött att ha boende klart innan man åker ner så man slipper det. Men maila mig o berätta om ni är sugna på o fylla bilen. Ha de!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp