Sällskapsresan II

Telismannen

Ny medlem
Sällskapsresan II
Hej!

Jag bor i Schweiz och längtar efter den gamla godingen
Sällskapsresan II med Lasse Åberg och gänget...
Är det någon som har den som skulle kunna spela av den eller sälja den till mig? Kanske utbyte?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp