Salomon drift camber!

quelli

Ny medlem
Salomon drift camber!
tjena! funderar på ny bräda. och undrar om denna är nå bra
SALOMON - DRIFT CAMBER - BLACK 154 med ett par salomon rhytm bindningar.
Jag är 180 lång, och väger ca 65. åker mycket park, lite puder!

Salomon drift camber!
menar drift rocker eller?

testade nylingen lite salomon, gillade hologram mer än rhytm som kändes billig, vilket den ju är... Hologram är a andra sidan fragan om den flexibla heeloopgrejjen haller, och lite fragetecken pa priset pa den...

Salomon drift camber!
nope. drift camber!
men skulle denna vara bättre då?
UNION - DLX

Och vilken storlek ska man ha? på bindningarna? jag har strlk 44 på bootsen! ska det vara lxl, medium eller large då?

Salomon drift camber!
verkar ej finnas nåt som heter salomon drift camber, du måste mena rocker. verkar vara en rätt stadig bräda ändå.

ds30 är bättre än DLX men union force käkar båda dom till frukost :)

Salomon drift camber!
KungMartin sa:
verkar ej finnas nåt som heter salomon drift camber, du måste mena rocker. verkar vara en rätt stadig bräda ändå.

ds30 är bättre än DLX men union force käkar båda dom till frukost :)
Det finns en camberversion av salomon drift. Det är den han är ute efter.
Bidningar för under 1000-lappen så gäller ett begfynd eller DLX. Så kör på DLX ;)

Salomon drift camber!
dlx ligger ju redan över tusenlappen. under tusenlappen är nog lite långsökt om du vill ha nytt.

Senast ändrad:
Salomon drift camber!
Men isåfall kör jag på dlx bindningarna! Det borde gå bra! är inte bäst på det här med snowboard heller. Förra säsongen körde jag på en sleten zolo, och det dög för mig!

Salomon drift camber!
Kan du länka till en Salomon drift camber? Har googlat runt i femton minuter men kan inte hitta den. Är det en gammal bräda? Vi säljer Salomon brädor på jobbet, men jag har aldrig hört talas om Salomon drifter camber. Leverantörerna har heller aldrig pratat om den och den finns inte på deras egna hemsida. Söker man på drift camber på google kommer det bara upp massor av drift rockers :|

Salomon drift camber!
Japp driften utan rocker fanns förr slutade 2009 tror jag! Men vet att det snackas om den fortfarande men det kanske är en myt att det finns en ny? Funderade mkt på det här förra säsongen haha

Salomon drift camber!
Jag äger en salomon drift camber 156, har för mig jag köpte den 08-09 nån gång! Den har funkat suveränt ända tills nu och har varit riktigt go i parken! Har varit supernöjd med den!

Senast ändrad:
Salomon drift camber!
iSnowboardJunkie sa:
Jag äger en salomon drift camber 156, har för mig jag köpte den 08-09 nån gång! Den har funkat suveränt ända tills nu och har varit riktigt go i parken! Har varit supernöjd med den!
Låter jädra bra! Står här bakom mig med ett par union DLX bindningar nu!

Tillbaka
Topp