Salomon F 20 boots

ey-len

Ny medlem
Salomon F 20 boots
nån som har? och isf vad tycker ni om den? jag provade den (tjejmodellen) i affären och den satt som gjuten...helt otroligt.

Salomon F 20 boots
köp den då om du vill ha den.

om du inte är tjej och inte vill ha en tjej modell så tycker jag absolut att du ska skita i det. (att det är en tjejmodell, köp den ändå) det är ingen skillnad i prestanda, bara det att tjejmodeller är lite smalare, för generellt är det så att killar har bredare fötter än tjejer. Så varför köpa en doja som inte sitter bra bara för att det står stämplat "tjej" på bootsen man vill ha.

Salomon F 20 boots
Tror det skiljer en del i skaftet på bootsen också, dom kniper annorlunda ovanför anklarna. Tjejjers vadmuskler är kortare och är inte lika markerade, typ. Eller om det var tvärt om, vise versa och lite annat... Men som sagt, köp det som passar

Salomon F 20 boots
Var nyss och kolla på F20 men jag fastna lite riktigt för den, Jag fundara där imot att be Stadium beställa hem´F22an dom ska vara snäppet bättre.

jag har aldrig provat köra på detta märke, och ingen av min polare hällre. så är det nå att ha?

Har F22 bättre hälgräpp än F20 (går det att värmforma innerskona)?
Hur håller dessa skor värmen, dom är ju gaska tunna (små ytter mått).
Hur styv är F22an i jämnförelse med ex Burton ION HD.

har F22 samma knytning som F20?

Jag har ju hört att det är många som talar för salomon, själv så vet jag inge om dem, bara att dom alltid har gjort skidgrejer.

SKULLE BEHÖVA SVAR SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT, täntke ev betälla f22 idag, beroende på era svar

Tillbaka
Topp