Salomon F boots

Antisocial_Ape

Ny medlem
Salomon F boots
Tja. Är det någon här som har kört på Salomon F20 eller F22 boots och har någon åsikt om dom? Funderar på att köpa ett par av någon av dem nämligen!

Salomon F boots
köp! är fan den sjukaste boot jag någonsin stoppat foten i, smidig, lätt, stöd som satan, grym passform och ett otroligt litet yttermått!

men du måste prova dem först, ingen onlineköp, för de kanske inte funkar till din fot.

lycka till

Salomon F boots
Jag akte pa forra arets model som bara hette F-boot. Riktigt skon, grymt spanne over vristen och sa slipper man ju dra sonder lillfingrarna tackvare snabb snorningnen.
Det du bor tanka pa ar att det ger med sig ganska mycket, nar jag forst fick mina forra aret sa vart jag ganska orolig. Det kravdes namnligen manga svordommar och mycket vald for att over huvudtaget fa i foten i skon. 85 akdagar senare funderar jag om jag inte hade kunat ga ner en size.
En annan fordel/anledning att kopa skon ar att den ar riktigt liten utvandigt, det blir mindre ta- och halslap.

/red

Salomon F boots
salomon är kända för att göra grymma skor. klämde på ett par igår och insåg att dom är grymma som fan. men mina malamute får hålla iår med

Salomon F boots
Nja. Nästan. Fick mina F-22 för nån vecka sen. Har bara testat dom. Men när jag satt i foten sa det typ: "Klick" åsså sen satt dom som gjutet. Gjorde inte ont eller trängdes nånstans. Bara var så där att man aldrig ville kliva ur. Sen är dom lätta och snygga. Ett stort plus för lösningen med snörningen. Dom har nämnligen ett "pulkahandtag" för att dra åt med. Man brukar ju bli lätt öm i fingrarna... Kommer aldrig byta sko :-)

Tillbaka
Topp