salomon gangsta jacket

Ugge

Ny medlem
salomon gangsta jacket
har funderat länge på att köpa salomon ganstah jacket med byxor, men de verkar ju som varenda jävel komer ha de i vinter..
eller?

salomon gangsta jacket
varenda gång jag går in på freeride så är det en ny tråd om detta ställ!! (nästan)

salomon gangsta jacket
Nä jag tror det är lungt. Är väl bara stockhholmare med feta plånböcker som glider i backen en vecka per vinter som kommer ha det.

salomon gangsta jacket
har tästat de gråa stället som hanke har hjälpt till å designa trorja å den låg då på runt 5000 kr så de är INTE graatis :S

salomon gangsta jacket
menar du getto suit? eller är det ett annat`?
Isåfall tror jag att det inte kommer vara så många som kör på det, dom flesta bara vill ha det men det är väldigt dyrt, skulle gissa på något runt 7-8 tusen så det blir nog inte så många.

salomon gangsta jacket
Jag lägger gjärna 5000 med kan någon jävel vissa mig that gat damn ställ !

salomon gangsta jacket
det är en fin jacka ;) men det är ju som röckner säger hära, är det någon som har sett asmånga glida runt med det gråa stället i vintras?

salomon gangsta jacket
skojj att alla kör med detta ställ..., de e najjs om typ nåra kör med de. men om man kommer till åre och man står i lift kön i bräcke, då står säkert alla där med såna kläder ,YÄÄ!

salomon gangsta jacket
var inne på quiksilver här i stockholm häromdan och såg att de hade gjort en jacka som var aslik ghettosuit jackan, dock utan de röda strecken. Den låg på 5500 kr! Helt sjukt för en sådan kopia. Allt var nästan likadant, till och med den där rygggrejen som hänger ner hade de oxå!

Snödjup

Tillbaka
Topp