Salomon Gangster ÄNDRAD FRÅGA

Dundret0970

Aktiv medlem
Har hittat jackan nu, men kan ej hitta någon vettig storleksguide så man får reda på hur lång jackan är! Så om någon vet hur lång L respektive XL är skulle det vara till stor hjälp
hittar ni en storleksguide med inches eller nått sånt så funkar det också, bara ni hittar hur lång den är på något vis!
Tack på förhand!

One love, Peace.

Senast ändrad:
www.salomonski.com sen går du in på de plagg du vill ha, trycker på find this product.. sen är de bara att gå dit å be dom beställa hem den.. de kommer förmodligen bli närmaste sportaffär...

vi har en intersport som kan ta hem här, men dom saltar priset som fan när det inte är något som vanligtvis ska va med i deras sortiment

Finns jackor i piteå, både intersport och team sportia har jag hört :), vet dock ej om de finns i lila =)

Kan kolla imorgon .

nice att dom säljer den på intersport. får väl åka till intersport o fynda. Farsan har säkert membercard eller något :D

joo dom har ju gangster på intersport, men har dom inte den i lila kan dom ta hem den men då saltar dom priset, iaf är det så här :S

och för dem som inte vet så finns Salomon Gangsta suit (den vit röda som hH har) på skifix för 6000..tänkte bara så alla vet

hmm, 6000 tusen är ganska dyrt för den om man tänker efter, då den bara kostar 500 dollar i USA

4 037,70 SEK ger dig 500,00 USD

6000 - 4037,70 = 1962,30 SEK, alltså nästan tvåtusen billigare i staterna... info för er sugna på den vit röda Gangsta Suiten

Finns den verkligen i lila ? Finns en jacka och en overall i lila.
Skulle Gangsta suit finnas i lila skulle de va drömmen typ (letar efter en sjukt lång lila jacka:P)

superunknown sa:
Skulle Gangsta suit finnas i lila skulle de va drömmen typ (letar efter en sjukt lång lila jacka:P)
nej nu har du fått de fel. GangstER jacket letar han efter

Aspebo sa:
hmm, 6000 tusen är ganska dyrt för den om man tänker efter, då den bara kostar 500 dollar i USA

6000 - 4037,70 = 1962,30 SEK, alltså nästan tvåtusen billigare i staterna... info för er sugna på den vit röda Gangsta Suiten
chilla jackan kostar 384 = 2979
byxan 274 =2 126
totalt 5105, Vilket är tusen kronor billigare. frakt säkert 200 kr. Tull 20 procent dvs 6125 totalt, och så frakten då. 6325

Pizzaaugust sa:
superunknown sa:
nej nu har du fått de fel. GangstER jacket letar han efter
aaa nu är jag med;) synd att gangsta suit inte finns i lila då, någon som vet någon lång jacka i övrigt, som sagas längsta eller längre (90-110cm)

Pizzaaugust sa:
Aspebo sa:

byxan 274 =2 126
totalt 5105, Vilket är tusen kronor billigare. frakt säkert 200 kr. Tull 20 procent dvs 6125 totalt, och så frakten då. 6325
det var iaf någon dude på NS som hade betalat 500 dollar för den men aja

Aspebo sa:
Pizzaaugust sa:
Aspebo sa:

byxan 274 =2 126
det var iaf någon dude på NS som hade betalat 500 dollar för den men aja
aa möjligt, men den finns på en hemsida om man googlar. Och där kostade den så där

aiit, ¨

btw, någon som vet vad det är för märke på kläderna gabriel gallardo använder? skymtade nå lila på han i empty pockets

maila butiken o fråga om dom kan mäta. det gjorde jag på steepstore.com med min Extreme Gonzo jacka, jag fick mailet samma dag som jag mailade tror jag.

Jontex sa:
maila butiken o fråga om dom kan mäta. det gjorde jag på steepstore.com med min Extreme Gonzo jacka, jag fick mailet samma dag som jag mailade tror jag.
hmm alltså, jag har ju hittat den i en butik, dom ska ju beställa hem den åt mig, om jag vet vilken storlek jag ska ha osv, dom vet ju inte hur lång den är :\

Harlaut har ju Xl helt klart, så då vet du ju hur stort det är ungefär

Edit: Eller jag kanske pratar om fel jacka?

Senast ändrad:
Nån som vet om M blir bra storlek till en som är runt 165 cm? På både jacka och braller... Har inte heller hittat någon storleksguide...

Aspebo. Du som alltid predikar om att det ska vara stooort gheettoo wangsta, laimsta ja kalla det vad du vill, Då ska du ju ha XL om någon ska ha det. Som du dyrkar Jiberisch pojkarna . Så bör! du ha typ XXXl. Men jag bryr mig inte.

"dude, bara så du vet så köper vi 15-åriga midgets inte L och XL, vi köper 3-5xl ist..." Citerat av aspebo i 08/09 setup tråden. Där visar han på ett ordentligt sätt hur han vill och hur andra vill ha det.

Dubbel moral tycker jag vi kan kalla det

Lev som man lär!

Senast ändrad:
J-rockner sa:
Aspebo. Du som alltid predikar om att det ska vara stooort gheettoo wangsta, laimsta ja kalla det vad du vill, Då ska du ju ha XL om någon ska ha det. Som du dyrkar Jiberisch pojkarna . Så bör! du ha typ XXXl. Men jag bryr mig inte.

Lev som man lär!
haha , bra skrivet röckner x) ! nemen, om jag skulle vart i din längd och inte villa ha överdrivet baggy så skulle jag köpt L . Men de beror ju på, köp XL om du vill se ennu mer ghetto ut du :P

J-rockner sa:

"dude, bara så du vet så köper vi 15-åriga midgets inte L och XL, vi köper 3-5xl ist..." Citerat av aspebo i 08/09 setup tråden. Där visar han på ett ordentligt sätt hur han vill och hur andra vill ha det.

Dubbel moral tycker jag vi kan kalla det

Lev som man lär!
men 3-5xl var ju vad jag menade på tees? aiit? och sen är det ju frågan ändå, jag vill ha jackan minst 80cm, så om L är över 80 räcker ju den och varför jag vill ha den minst 80 är för att min minsta talltee är typ 83cm lång, och jag vill att den ska sticka ut lite helst, det är så jag kör, så vilken storlek jag väljer spelar väl ingen roll, om jackan är så stor som jag vill ha den?

Tillbaka
Topp