så om han inte ska ha några svarta gangsters så säljer du inte brall0r?kujanpaa sa:ska du ha svarta gangster säljer jag brall0r
En skojfrisk herre! Bockar och bugar.Kinkan sa:så om han inte ska ha några svarta gangsters så säljer du inte brall0r?kujanpaa sa:ska du ha svarta gangster säljer jag brall0r
SkogåscEkholm sa:länna sport ligger VART?
Va är NK??? erre förkortning kan du skicka länk?Lukass sa:finns på NK och Lännasport
Clean bump :PFreddieS sa:Va är NK??? erre förkortning kan du skicka länk?Lukass sa:finns på NK och Lännasport
Vad tror du? Det coolaste så klart!theoJ sa:finns det ett gangsta och ett gangster ställ? coolt
vilket av dom är det som HH har?
ööh va? jag menar det röd/vita salomon stället han har, är det gangster eller gangsta stället?Willlmutt sa:Vad tror du? Det coolaste så klart!theoJ sa:finns det ett gangsta och ett gangster ställ? coolt
Jag tror att det är från Oakley........................
hahaha vadå Oakley? Både GANGSTA och GANGSTER är Salomon...Willlmutt sa:Vad tror du? Det coolaste så klart!theoJ sa:finns det ett gangsta och ett gangster ställ? coolt
Henrik HADE Gangsta.theoJ sa:ööh va? jag menar det röd/vita salomon stället han har, är det gangster eller gangsta stället?Willlmutt sa:Vad tror du? Det coolaste så klart!theoJ sa:finns det ett gangsta och ett gangster ställ? coolt
okej tack! haha vadå har han slängt det? :>OWester sa:Henrik HADE Gangsta.theoJ sa:ööh va? jag menar det röd/vita salomon stället han har, är det gangster eller gangsta stället?Willlmutt sa:Vad tror du? Det coolaste så klart!