Salomon Pro Pipe

• Trådstartare Trådstartare JWJ
  • Start datum Start datum

JWJ

Ny medlem
Salomon Pro Pipe
Tjena , ska köpa nya skidor imorgon och funderar på Salomon pro pipe. Är det värt att köpa denna skida ? Åker mest park ! :D

Salomon Pro Pipe
Det är en lite styvare och hårdare skida vilket gör den väldigt lämpad för hopp och pipe bl.a, Men dom är grymt sköna att köra rails och annat med också såklart! Skidorna håller också väldigt bra under säsongen för det är svårt att bryta dom och stålkanterna håller mycket bättre än andra skidor. Så jag tycker att du ska köpa dom för du kommer förmodligen tycka att dom är sjukt sköna.

det är min erfarenhet för dessa skidor

//O

Salomon Pro Pipe
Julben sa:
OWester
spons: SALOMON
Och?
Jag är sponsrad av wilson och jobbar i butik men det innebär inte att jag bara rekommenderar wilson för det.
Frågar någon vad man tycker om ett par skidor eller något annat som man har bra erfarenheter av så säger man det. Hade Wester tyckt att dom var dåliga så lär han sagt det och rekommenderat en annan skida, antagligen en annan salomon skida men ändå.

Salomon Pro Pipe
Duffis sa:
Julben sa:
OWester
spons: SALOMON
Och?
Jag är sponsrad av wilson och jobbar i butik men det innebär inte att jag bara rekommenderar wilson för det.
Frågar någon vad man tycker om ett par skidor eller något annat som man har bra erfarenheter av så säger man det. Hade Wester tyckt att dom var dåliga så lär han sagt det och rekommenderat en annan skida, antagligen en annan salomon skida men ändå.
Av det jag har sett från när jag åker i väsjö så är julbel( Lukas Julin) och Oscar wester bra kompisar. Så tror inte Lukas h8ar

Tillbaka
Topp