Salomon Quest 130 reklamation?

Fatboy

Aktiv medlem
Köpte ett par Salomon Quest Max 130 innan jul. Innerskorna har fått ganska mycket skav utav vassa plastpiggar i skalet. Vad skulle ni göra, försöka fixa själv genom att slipa lite i skalet och tejpa innerskon eller försöka reklamera dem, eller något annat?

Otroligt att de inte fixat detta på alla dessa år. Har exakt samma skav på mina Quest 130 från 2011/12. Skavet blev liksom aldrig så mycket större än att det skavde bort yttersta lagret så har inte orkat brytt mig. Man kan ju fråga sig hur svårt kan det vara att ha ett skal som inte tar hål på innerskon!?!?

Har inte sett det där på mina egna men jag tar heller inte ut innerskon särskilt ofta. Är du osäker över ev reklamation så är det såklart bäst att ta in den till inköpsstället och be dem kika på det.

//Jens, tech-rep salomon

Senast ändrad:
Om det inte är något du känner av i åkningen föreslår jag att du kör säsongen ut och därefter reklamerar. Nu ska man iofs. reklamera så snart man upptäckt felet/bristen ... men bör inte ha någon praktisk betydelse.

/MM

Fick pengarna tillbaka då de inte hade några pjäxor kvar. Någon som vet något om nästa års modell?

Tillbaka
Topp