Salomon Sho Gun

smir

Ny medlem
Salomon Sho Gun
tjabba,

Någon som har erfarenhet av dessa pjäxor?

fördelar, nackdelar, är den hårdare än SPK Kaos?

Vart kan man få tag på den?

Är detta en skon snäppet "under" Salomon Ghost?

Senast ändrad:
Salomon Sho Gun
Jag har den och den passar perfekt för mig. En bra allround pjäxa som funkar för det mesta. Den ska vara snäppet Ghost CS pga att den inte kan ställas in på samma sätt som Ghost CS. Du kan få tag på den i de flesta skidbutiker. Vet att dom på xxl reade ut den för 2000 när den tidigare kostat 3500.

Hur den sen passar dig är ju frågan ingen kan svara på.

Salomon Sho Gun
har åkt 2 säsonger på dem nu och tycker att de är bra... typ. Om du kanske haft eller vet vad det är så är den väldigt väldigt lik salomon foil, som fanns för några år sedan. Men personligen tycker jag att foten aldrig sitter fast, hälgreppet är mycket dåligt även fast jag har provat med en rad olika modeller av formgjutna sulor.
Men jag har å andra sidan inte helt normala fötter heller. hårdheten får du nog läsa dig till, men jag hade spk kaos innan och jag gillade dem mycket mer, smjukare dämpning och foten satt verkligen fast. Jag kan tillägga att den här pjäxan är betydligt smalare i modellen än spk kaos. jag köpte mina på alpingaraget och kan säga att jag har inte sett dom i så många butiker. Och ja det här kan man kalla snäppet under ghost.
Hoppas detta hjälper dig!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp