Salomon Spk Kaos Pjäxa

Rogby

Ny medlem
Salomon Spk Kaos Pjäxa
Hej, jag funderar på att köpa 08/09 års modell av spk kaos pjucken och jag vill gärna få lite information om dem, jag vet att många pro's använder den och att den är en populär pjäxa, men eftersom jag ska köpa den på internet så undrar jag om den är bekväm, om den sitter skönt för bredfötter :) kort sagt, är det en bra och bekväm pjäxa!

PEACE!

kan tillägga att det iaf är rätt storlek på dem!

Senast ändrad:
Salomon Spk Kaos Pjäxa
Ingen kommer ju veta 100% om den passar på din fot! kan du inte prova den någonstans?

Salomon Spk Kaos Pjäxa
tyvärr inte, har varit på alpingaraget i stockholm och där hade dem inte min storlek, stadium och dem dära har ju inga skidgrejjor på sommarn :(

Senast ändrad:
Salomon Spk Kaos Pjäxa
jag skulle köpt en pjäxa som jag provat först och som jag vet passar min fot.

/ MATTTIIIAS

Salomon Spk Kaos Pjäxa
men jag kanske måste köpa ett par innan jag ska till orsa vecka 31 och inga butiker har ju något bra sortiment atm! :S

Salomon Spk Kaos Pjäxa
Lånar tråden lite.

Ska köpa nya pjäxor till nästa säsong men är lite osäker på storleken. Min fot är exakt 26.5 utan strumpor och pjäxorna är också dom i strl 26.5.
Tror ni att dessa kommer bli för trånga? Kändes bra i affären, men kanske lite annorlunda att glida omkring i dom uppe bland bergen..

Personalen i affären kändes lite smått inkompetenta så jag tänkte fiska lite åsikter här på freeride innan jag bestämmer mig.

Salomon Spk Kaos Pjäxa
Om du har bråttom o köpa för att du ska hoppa vattenhopp med dem så kan ja säga att de inte spelar nån roll vilka pjäxor du kör vattenhopp med, alla pjäxor e ju typ likadana när dom e fulla med gammalt äckelvatten, sen kommer du inte åka så långt i pjäxorna ner till hoppet, så det spelar ingen roll vilka pjäxor du har.
Ta typ farsans gamla

Salomon Spk Kaos Pjäxa
Spk modellerna är lite bredare vad jag vet.. Så har du lite bredare fötter skulle dom nog passa! Men som sagt så vet ingen om dom passar på just din fot, de kan vara någon liten knöl eller något du har som ställer till de helt. Så jag tror allas råd är att verkligen försöka få tag på någon man kan prova dom hos!

Salomon Spk Kaos Pjäxa
venne hur stor skillnad på den och spk Promodel (den me läder).
MEn den är iaf sjukt skön, rätt hög och mjuk upp mod smalbenen.
Och sen för mig så gick de knapt o åka i den första åken, men nu när ja är van är den as nice!
Så ja tror att,om den klämmer någonstans eller så så kommer du nog lätt att åka ut de efter 1 vecka :)

Snödjup

Tillbaka
Topp