Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Säker det är för dom sitter för tight? Jag får också ont och domnar där men jag har en ganska ny sula..Rogby sa:Jag har ett annat problem med mina spk, nämligen att de sitter för hårt i hälen så att det inte får ngt blod och blir stum vilket är otrevligt, någon som har en lösning på detta? :P
haha samma för mig, bort domnade hälar, men det har börjat bli bättre och bättre för varje gång man åker.aenoerd sa:Säker det är för dom sitter för tight? Jag får också ont och domnar där men jag har en ganska ny sula..Rogby sa:Jag har ett annat problem med mina spk, nämligen att de sitter för hårt i hälen så att det inte får ngt blod och blir stum vilket är otrevligt, någon som har en lösning på detta? :P
har hälseneinflamation som gått up runt vaden efter jag åkt skidor så kanske ska höjja dom där för bättre stöd då?Alex_Sverin sa:de är dämpning för vaden. du kan höja den lite om du skulle behöva lite extra stöd :P