Salomon SPK!

ofc-my-horse

Ny medlem
Salomon SPK!
Hejsan! Jag har vart och kollat på alpingaraget i sthlm efter spk. Men dom var slut där! Vart finns pjäxorna mer än där? Jag hittar dom nästan ingenstans... Tacksam för svar :)

Salomon SPK!
ofc-my-horse sa:
aendrew sa:
nästa års spk:er lär ju komma in på garaget i höst, dom e skitfrescha, vänta på dom
Haha ja vet dom är asballa. spec dom militäraktiga men asså ja vill ha skiten nu! Ja VILL inte vänta! :D
Om du inte ska åka mer iår eller i sommar ska du vänta!
Enda anledningen yill att köpa nu skulle va om de va nån rea, men annars ska du köpa i höst. Kanske kommer något nytt som man inte hört talas om än och då står du där med dina spk o vill inte ha dom!

Salomon SPK!
danne ja ska köra i sommar. mina benhinnor bara skriker när ja kör med dom pjäxer ja har nu. ja har testat spk och d är en helt annan historia för mina kära smalben. Så jag förstår va du menar men ja tänker inte vänta. dels för reorna nu. och dels för mina smalben. JagGillarSkidor jag menar Pjäxorna. Hittils har 1 person svarat på min fråga...
-.-

Salomon SPK!
vart ligger alpint då? och ja vet att d kmr snygga modeller i höst. riktigt snygga. men ja gillar den plaina vita modellen + att ja vill ha spk NU! xD

Salomon SPK!
Det beskedet jag fick i december var att SPK:na var i princip slut och därmed nästan omöjliga att få tag på i Sverige. Skulle tro att du får vänta tills i höst.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp