Salomon suit 2010/2011

Auugust

Ny medlem
Salomon suit 2010/2011
Här är uppföljaren av magic suit! Salomon suit!!

Kanske lite gammalt men men.
Gör en tråd för att många har nog inte sett. Har pratats lite smått om den i ngn tråd men det har inte funnits en tråd om bara den, eller? :)

Här är några filmer:

Och:
http://svt.se/2.107394/1.1774646/lilla_pa_winter_jam_2009

Har ni några bra bilder eller fler filmer så är det bara att posta.

Själv så tyckte jag inte den var så jättesnygg, men kanske lite mer diskret än magic och G-suit.

Peace.

Senast ändrad:
Salomon suit 2010/2011
Salomon suit 2010/2011
Auguust sa:
Aspebo sa:
Auguust sa:
jag vet men alla var inte på winter jam :P
jag var! tihi, nä men den är inte riktigt lika snygg som föregångarna, dock har jag börja tycka den är snyggare, men kommer nog definitivt inte köpa den iaf :)
Men det blir väl som vanligt. Om Henrik börjar andvända den så kommer alla gilla den ;)
haha aa, fast kanske inte om den är normalsizad? ;) haha

visserligen kanske dom har en helt ny modell som är oversizad, och valde därför att göra suiten normal i år :)

Salomon suit 2010/2011
PontusOlsson sa:
http://www.facebook.com/home.php?#!/photo.php?pid=31169956&id=1246268038

Kan den där jackan vara nåt nytt från salomon kanske? (:

Edit: Såg nu att de va det..

Här är en annan färg: http://www.facebook.com/photo.php?pid=31169956&id=1246268038#!/photo.php?pid=31169914&id=1246268038
"Materialet är inte tillgängligt för tillfället" tror det blir så när man inte är vän med personen som lagt upp bilden eller är med i gruppen där bilden finns.

Salomon suit 2010/2011
Här är bilder från katalogen... Zero jacket heter jackan och Supernatural heter byxorna. Finns även i några coola rutiga färger! Damernas overall har ett liknande vitt-grått mönster som är riktigt snyggt!

16hrz8o.jpg

2a0nlg2.jpg

Salomon suit 2010/2011
Tror inte det där är efterträdaren ändå jag. Supernatural har ju funnits i 3 år och Zero jacket i minst två år. Dessutom har varken Gangsta eller Magic funnits i fler färger och det gör de där plagget enligt katalogen.

Tror inte att det där är uppföljaren MAO

Salomon suit 2010/2011
Jaså äre dom byxorna wester kör med.
Alltid undrat vad det va för några.

Salomon suit 2010/2011
Misterister sa:
Tror inte det där är efterträdaren ändå jag. Supernatural har ju funnits i 3 år och Zero jacket i minst två år. Dessutom har varken Gangsta eller Magic funnits i fler färger och det gör de där plagget enligt katalogen.

Tror inte att det där är uppföljaren MAO
Näe, verkligen inte... Det kommer ingen G-suit eller Magic-liknande skapelse till 10/11. Dock ser väl de flesta detta stället på alla jibbers nästa år när de tittar i kristallkulan. Gangsterserien kommer f.ö. fortsätta, dock verkar den gå tillbaka till rena färger som för två år sen (innan Magic-mönstret).

Salomon suit 2010/2011
PontusOlsson sa:
linder sa:
Kachoke sa:
e-dollo kör ju med den blå och den gröna från bilden där uppe.
Är du verkligen helt hundra på det?

I welcome back editen så va det ju sponsoren orage som skyltade :P
De ÄR salomon, De står de på armen på jackan..
men om de är zero-jackan så lackar jag fan ur! då har salomon gjort samma idiotiska sak som orage och börjat ge förlängda modeller åt deras sponsrade åkare!

Salomon suit 2010/2011
Jag förstår egentligen inte meningen med det ^ Jag menar dom tjänar ju antagligen mer på att ta in lite större storlekar, jag är rätt lång och jag behöver rätt stora storlekar om det ska sitta lite baggy på mig, då menar jag inte oversize.

Salomon suit 2010/2011
Korkskruvarn sa:
Jag förstår egentligen inte meningen med det ^ Jag menar dom tjänar ju antagligen mer på att ta in lite större storlekar, jag är rätt lång och jag behöver rätt stora storlekar om det ska sitta lite baggy på mig, då menar jag inte oversize.
aa de är jävligt korkat...jag menar jag är rätt kort och jag vill ha rätt stora storlekar om de ska sitta fett baggy på mig, och jag menar oversize! haha

aja, vi får hoppas att dom inte gjort så iaf!

Tillbaka
Topp