salomon Suspect,LIne afterbang/master, Völkl ledge

chrille50

Ny medlem
tjena undrar vad man ska ha för skida salomon suspect 2012 med förstärkta stål kanter eller line afterbang 2012 eller völkl ledge 2012 eller line mastermind 2012?
jag railar hoppar och nurrar 360 540 720 och andra grbs och ksk cork tacksamför snart svar :D

Senast ändrad:
salomon suspect är grymt lätta vad jag vet. tänkte själv välja mellan suspect eller årets afterbang. slutade med att jag köpte ett par liberty antigen för att prova något nytt.
är nog en smaksak vad du väljer i slutet, vill du att dom ska vara symmetriska eller åker du inte så mycket switch?
om du inte åker så mycket switch så skulle jag plocka hem ett par suspects, annars afterbang!
//

Senast ändrad:
fnacke sa:
salomon suspect är grymt lätta vad jag vet. tänkte själv välja mellan suspect eller årets afterbang. slutade med att jag köpte ett par liberty antigen för att prova något nytt.
är nog en smaksak vad du väljer i slutet, vill du att dom ska vara symmetriska eller åker du inte så mycket switch?
om du inte åker så mycket switch så skulle jag plocka hem ett par suspects, annars afterbang!
//
jo jag åker mycket svitch

Tillbaka
Topp