salomon tee

salomon tee
Vad jag vet så är det salomon som ger ut sånna vid deras events, tävlingar och tillställningar men jag kan ha fel och dem kanske finns i någon butik att få tag på också?

/jeppe

salomon tee
snej sa:
Antar att han menar en svart tall tee med vitt salomontryck. Samma logotyp som den här tröjan
Salomon-ContourTee-black-02-(1).jpg

fast trycket längre ner på bröstet och inget gult i trycket. Betydligt större också för den delen.

Kan tyvärr inte svara på ursprungsfrågan..

salomon tee
Haha, vafan jeppe! Här är en bild på min tisha... Ursäkta skicket, låg i tvättkorgen. Jag kan inte svära på årsmodellen, men 10/11 känns logiskt. Den som SNDVLL länkade är från i år. Hursom är det hopplöst att få tag på en gammal modell av ett klädesplagg om man inte köper någons beggade.

salomon tee
Carled sa:
Haha, vafan jeppe! Här är en bild på min tisha... Ursäkta skicket, låg i tvättkorgen. Jag kan inte svära på årsmodellen, men 10/11 känns logiskt. Den som SNDVLL länkade är från i år. Hursom är det hopplöst att få tag på en gammal modell av ett klädesplagg om man inte köper någons beggade.

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/4f068e67fb47f5dc0b93f17cf951af70.jpg[/url]
är det din? om det är din så får jag väl fråga vad du ska ha för den??!:lol:

salomon tee
Skriv i GB eller skicka PM om du är sugen. Den är storlek M (ganska tajt på ngn vältränad). Har även en vit med ljusgrönt tryck, storlek XL.

Tillbaka
Topp