Salomon teneighty eller Head Mad_trix JoJo?

Jag tycker Salomon teneighty eller Head madtrix JoJo.

Ett tips: Läs recensioner här på freeride och kolla tester. Det har jag gjort i ett par månader och har nu hittat den skidan jag tror är bäst för mig.

Jag har JoJo sköna å grymt snygga, men väger kankse lite mkt, men bra å hoppa med, lite ostabilla i högfart! Annars riktigt bra //jesper

hmm... vad ska jag äta för mat idag?
köttfärssås och spagetti eller tomatsoppa?
vad tycker ni?

Szick-O: Nej nej det finns ju inga proffs som åker på det käket. Jag har hört att Jon Olsson bara äter kroppkaka. Då måste det ju vara bra! Å andra sidan så åker Dominique Perret på Fondue, så det är ju lite vilket som.

För att summera det hela så kan jag råda er att INTE testa er fram själva. Då finns risk att man bildar sig en egen uppfattning om vad som är bra och dåligt och riskerar att välja en maträtt som inget proffs åker på! Tänk vad hemskt att komma till backen med en fjollig soppa i magen när polarna kommer med sina feta specktellers... Pinsamt!

Smaklig måltid!

Szick-O: ha riktigt mycket pasta i tomatsoppan och kanske lite brynt köttfärs så har du ju den ultimata kompromissen , en riktig allmountainmåltid!

PS jag tror att Dominique P åker på vinet till fonduen vilket kan förklara hans avslappnade och lätt våghalsiga stil ;)

Tillbaka
Topp