efridh Ny medlem 2003-11-26 Salomon X-Wawe 8.0 #1 Går i pjäxköpartankar. Någon som åker med Salomon X-Wawe 8.0 dammodell som vill dela med sig med sina synpunkter?
Går i pjäxköpartankar. Någon som åker med Salomon X-Wawe 8.0 dammodell som vill dela med sig med sina synpunkter?