Salomon x-wing Sandstorm

SimonIsTheShit

Ny medlem
Salomon x-wing Sandstorm
Hej!
Är det någon som åkt på sandstorms?
Jag test åkte de idag i hemavan i några färska dm snö i tät skog, upplevde de som extremt trevliga skidor någon som testat de i hårdare pist? lr i pist överhuvudtaget.?
vart sjukt sugen på ett par sandstormar.

//simon!

Salomon x-wing Sandstorm
sandstorm ær bæst!!!!!!!!!!!!!! universums bæsta faktiskt... hær åkt både pist och offpist på dom och dom rular!!!!!!!!!!!!! ska sjælv køpa dom till næsta vinter. // jessica

Salomon x-wing Sandstorm
pulkish sa:
sandstorm ær bæst!!!!!!!!!!!!!! universums bæsta faktiskt... hær åkt både pist och offpist på dom och dom rular!!!!!!!!!!!!! ska sjælv køpa dom till næsta vinter. // jessica
Vilken rescension! Här fick vi ju verkligen reda på hur skidan känns. Om den är mjuk eller vrålstyv, är den livlig, är den instabil? Var det ett 100-kilos muskelberg till raceåkare som tyckte skidan var bra eller var det en hjulbent dansk flugviktare på vinterferie som tyckte skidorna var bättre än de gamla slalomlaggen med skruvade stålkanter? Vi fick även veta om skidan är en planka för svensson på väg till Sälen v.9 eller om det är ett mäktigt vapen för att slakta STORA berg.

Simon, använd skiddatabasen för att få basic fakta om modellen. Använd https://www.freeride.se/content/92/ för att välja rätt längd. Sök igenom forumet och se om något skrivit om denna skidan tidigare och kolla in rescensionerna.
Bästa rådet brukar ju vara att "hyr och testa", men det har du ju tydligen redan gjort...

Salomon x-wing Sandstorm
jag tycker att det känns väldigt bra att BOROR DUKTIG har blivit medlem på freeride, jag tror att det är precis vad den här sidan behöver.

Tillbaka
Topp