Salta pinnar?

• Trådstartare Trådstartare JBO
  • Start datum Start datum

JBO

Ny medlem
Salta pinnar?
Jag Åt nyss en salt pinne som i min uppfattning egentligen inte är så salta.
Varför göra falsk marknadsföring och säga att dom är salta när dom mer har en naturell smak

Skriv gärna eran åsikter och tankar

Salta pinnar?
Jo, för att det är stora saltbitar på, därför är de salta. Men de har gjort så att de inte smakar salt, för då skulle ingen vilja köpa skiten eftersom de vore så äckliga. Men de är ju fortfarande salta, just därför heter de "salta pinnar" och inte "saltsmakande pinnar".

Salta pinnar?
men enligt din teori om man skulle lägga sockerbitar på en morot då blir det en sötrot
men det är väl ändå bara en morot med sockerbitar på sig.

Salta pinnar?
om man inte gillar de salta pinnar som finns i affärerna så är det ju väldigt lätt att göra egna, och det bästa är ju att det går att kombinera pinnarna med massa olika saker t.ex. söta pinnar, salta pinnar, sura pinnar, pinnar med kafffesmak, salta pinnar med strössel, pinnar i sirap, pinnar i ättika, pinnar doppade i karamellfärg så att de får massa roliga färger. man kan också använda olika sorters pinnar som gran tall björk ek lönn en mm.
Lycka till!

Salta pinnar?
asså saken är ju att tänk om allt alla sa var sant då, då skulle ju hela världen äga eller hur? då skulle jag bara sitta här och skriva att i sthlm är det just nu 1,5m snö och snöar på rätt bra, fast det är klar himmel, sol och -5

Salta pinnar?
öhhh, no offence joakim men va har 1,5m snö i sthlm mä saltapinnnar å göra???
inser ett liteet samband där med ngt som liknar falsk marknadsföring, men nejj, ja är fortfarande inte mä

Salta pinnar?
vissa har rätt stora saltkorn på sig, och om man drar av saltet med tänderna känner man gott och väl att joo det är visst salt :P

Salta pinnar?
smakar jord gubbar jord?
och det heter SALTA pinnar för att det var en finsk som hette salta som kom på dom...kanske?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp