Saltlake i Februari

kimi

Ny medlem
Saltlake i Februari
Tjaba.

Är det nägon som har något bra tips / erfarenhet om hur man tar sej från Sverige till Saltlake City (och tillbaks. ) på ett bra och billigt sätt?
Skall man försöka flyga men Amerikanska bolag med tanke på dollar kursen?



Micke
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp