petterbacklund
Medlem
Samåka till Hultsfred från Stockholm 13/7/11
Tjena,
Är intresserad av att lifta med några vänliga, sköna människor till Hultsfred i år. Ett bra sätt att splitta bensinpengarna på. Har knappt någon packning kan tilläggas då detta fraktas från den andra kusten..
Hör gärna av er till petter.baecklund@gmail.com om ni har någon plats eller känner någon som har plats.
Annars så ses vi där!
Är intresserad av att lifta med några vänliga, sköna människor till Hultsfred i år. Ett bra sätt att splitta bensinpengarna på. Har knappt någon packning kan tilläggas då detta fraktas från den andra kusten..
Hör gärna av er till petter.baecklund@gmail.com om ni har någon plats eller känner någon som har plats.
Annars så ses vi där!