Samåka till Hultsfred från Stockholm 13/7/11

Samåka till Hultsfred från Stockholm 13/7/11
Tjena,

Är intresserad av att lifta med några vänliga, sköna människor till Hultsfred i år. Ett bra sätt att splitta bensinpengarna på. Har knappt någon packning kan tilläggas då detta fraktas från den andra kusten..

Hör gärna av er till petter.baecklund@gmail.com om ni har någon plats eller känner någon som har plats.

Annars så ses vi där!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp