Samåkning rekryteringshelgen 18-21/9 2008

Har du blivit kallad till intervju under rekryteringshelgen 18-19/9 eller 20-21/9 och vill samåka med någon?

Här kan ni hitta varandra och förhoppningsvis hitta en reskamrat!

Vi syns i Åre.

/Rekryteringsgruppen Skistar Åre

tja. jag hoppar gärna med någon bil som passerar Falun alt. Gävle och betalar gladeligen bensin.
hör av dig isf: 0762 164181 eller joel@fria.nu

/joel

Är det någon som ska på intervju i både Åre och Hemsedal som kör bil från Åre till Hemsedal?

Jag funderar på att åka bil upp om jag kan hitta någon att åka med. Åker från Vårgårda. Göteborg, Borås och Jönköping ligger rätt nära. Sen åker jag ju uppåt över Mariestad passerar strax väster om Karlskoga, Mora, Östersund, Åre. Skulle bli glad om jag kunde få sällskap större delen av vägen =)

Självklart delar vi å bensinkostnaden.
Kommer du från längre söderut så fungerar det ju lika bra, vi kan ju mötas upp nånstans eller så =)

Jag kommer hem till Sverige på onsdagen runt 17, och ska vara där på torsdagen. Så det kanske blir för tajt?

Någon får gärna plocka upp mig i östersund om ni kommer den vägen.... :)

Senast ändrad:
Inte jag alla fall. men vill gärna få reda på de snart så man vet så inte tågbiljetterna blir för dyra när man måste boka om man itne skulle få

Dom måste ringa er först å boka in en tid med er för intervju sen skickar dom tåg biljetterna dom ringde mig i går ...Tyrèn

Senast ändrad:
YAY! Min kontaktperson jobbar nu på kvällen. Och jag har plats på tåget från Göteborg på kvällen den 19e september. Någon mer som ska med samma tåg som jag??
Hade gött!

OKi nice då =) jag åker i från stockholm så jah är uppe den 18de på morgonen eller hur de blir.. nån mera som åker där i från =? Tyrèn

jag kommer att åka upp kvällen den 19:e sep,,

om det är någon som vill hänga på!! kommer från sthlm och tar vägen gävle, bollnäs, ljusdal, åsarna!!!
hör gärna av er/dig till min mail.. rebeccahagelin88@hotmail.com

rebecca88 sa:
jag kommer att åka upp kvällen den 19:e sep,,

om det är någon som vill hänga på!! kommer från sthlm och tar vägen gävle, bollnäs, ljusdal, åsarna!!!
hör gärna av er/dig till min mail.. rebeccahagelin88@hotmail.com

oj
Rebecca åker du bil? jag har inte fått svar om någon tågbiljett än så jag skulle jättegärna åka med i bilen om det passar sig.?

muy sa:
oj
Rebecca åker du bil? jag har inte fått svar om någon tågbiljett än så jag skulle jättegärna åka med i bilen om det passar sig.?
ja jag åker bil!!! okok,, absolut det kan du göra=) maila till mig så pratar vi mer om vart jag ska hämta upp dig osv!

Diremone sa:
Jag funderar på att åka bil upp om jag kan hitta någon att åka med. Åker från Vårgårda. Göteborg, Borås och Jönköping ligger rätt nära. Sen åker jag ju uppåt över Mariestad passerar strax väster om Karlskoga, Mora, Östersund, Åre. Skulle bli glad om jag kunde få sällskap större delen av vägen =)
Vilken dag åker du upp? // Hanna

om jag får åka upp så åker jag ifrån sundsvall.
inte fått svar än. tar gärna med någon i bilen :)

jag åker från sundsvall på lördagen den 20/9.
gärna sällskap :)

jag kör upp imorgon från västerås, stannar till i östersund över natten så därifrån kan ja erbjuda samåkning =). Dock ska jag inte på skistars intervju utan på annan och behöver vara där 8.30, kan tänka mig att det är liknande tider.
Annars så kanske man ses på country club på kvällen som har rekryteringsfest =)

tja jag kör från Sundsvall till Åre 18/9 kl 05.00
endast uppresa. är någon intresserad

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp