Samåkning Zermatt

mortskiw

Ny medlem
Samåkning Zermatt
Tjena,
jag skall ner till Zermatt kring nyåret å undrar om det är nån som kör bil ner å vill dela soppapengar. Jag är från Växjö och ska stanna i Zermatt nån månad.

Hör av er!

Mvh
Pär
mortskiw@hotmail.com
 
Samåkning Zermatt
Jag ska till Verbier, det ligger ju precis runt hörnet. Om du får tag på ngt så kan du väl meddela mig.
Peace

Martin
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp