Samlar folk för 1 mån i Cham.

Bertborge

Ny medlem
Är det någon fler en jag som vill göra en "långsemester" och ta en månad i Cham?? Jag kollade på inlägget http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=24577 och blir vi 4 pers blir inte hyran särskilt mycket mer än en väcka på ett billigt hotel =) Grejen är att jag har ett vanlinligt jobb så jag kan inte stanna hela sesången.

Jag vet inte vad liftkortet kåstar men det vore nog möjligt att komma undan med ca, 10,000.- för hela månaden.

Är intresserad, vi är 2 pers som är i samma sits som dig. Skriver mer senare i veckan om också hon tycker det är intressant :)

/erik

Jag är lite för ung för att hänga på men liftkorten är mycket mycket billigare.. Ska ni vara där en månad så ska ni ju köpa säsongskort och jag var i Val D´isere förra säsongen å då gick ett säsongskort på va 4000-5000.. Det var väl en glad överraskning :D

Hare så kul där nere då.. tjaao,

Jag skall ner 3 feb till 23 feb och letar boende. är det samma period ni tänkte åka är jag mycket intresserad.

Liftkortet blir billigast med ett säsongskort för fyra veckor och det går 690 gyros bara så ni vet.

tobbe321:

Vet ännu inte riktigt när vi kommer iväg, men skriver när vi vet. Vi är som sagt troligen 2 pers och behöver dela boende med ett par till för att kunna leva så billigt (och länge) som möjligt.

Vi är intresserade, Charlotte och Lisa. Två roliga tjejer på 19 år. Stannar gärna lite längre än en månad om man fortfarande har pengar kvar eller råkar springa på ett jobb. Kan åka from början av februari. Låter intressant? Hör av er//Charlotte

Jag har en plats kvar i min lägenhet i cham från 1 januari till 1 februari om någon är intresserad. Hör av er till min mail på tullenserver@hotmail.com Mvh Erik Palmgren

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp