crilleA
Medlem
sämst domare
aa tyckte jag hörde det oxå :PGurraW sa:Sen när dom gjorde misty så sa kommentatorerna att det var rodeo.. eller har jag fel?
aa tyckte jag hörde det oxå :PGurraW sa:Sen när dom gjorde misty så sa kommentatorerna att det var rodeo.. eller har jag fel?
jag lade också märke till det, det var ju peter oleniks misty ..GurraW sa:Sen när dom gjorde misty så sa kommentatorerna att det var rodeo.. eller har jag fel?
Okeeej. Att Oscar blev femma räknas inte, eller ??redrum sa:creds till alla åkare xD synd att det inte gick så bra för ngn svensk
gå å lägg digDeespin sa:Njae man kan väl inte säga att det är "bra"^
Eller självklart är det ju bra, vad fan tänker jag med, men jag tror nog att redrum menar att det inte gick tillräckligt bra för att komma med på top 3 eller nåt sånt kanske.
Dem sa även "Tolvsextio"MaxHallgren sa:Det kan jag faktiskt hålla med om, lite trisst när man har så dålig koll att man tror att dem aldrig åkt med de äldre på tävlingar innan..Davidson sa:kommentatorn va sämst.
"det är kul att 16åringarna får chansen att få vara med i sånna här stora tävlingar för första gången"
va jag vet har henke och oscar kört en jävla massa tävlingar som är större.
Så det va ju knappast första gången dom körde med proffsen.
Men ändå kul att det sänds i Tv.
men däremot det här med att kommentatorerna, att de säger 900 när det är 1260 och bara "grab" stör mig inte.
riktigt grymt!! bra variation och grymt kört på de flesta håll om man bortser från Wester och Jon som inte körde som bäst idag.
såg du inte hela tävlingen eller? först körde han åt vänster sen två gånger åt höger.Ost sa:nej han kör sw 9 octo åt höger båda gångernahejs sa:assåå vafan äre för fel på kommentatorn eller dommarn eller nått:p charles gagnier gjorde sw 9 octo grab åt vänster först, sen åt höger, dem sa ba "han gjorde samma trick":P:P
hur ska man säga då?Martiiin sa:Dem sa även "Tolvsextio"MaxHallgren sa:Det kan jag faktiskt hålla med om, lite trisst när man har så dålig koll att man tror att dem aldrig åkt med de äldre på tävlingar innan..Davidson sa:kommentatorn va sämst.
"det är kul att 16åringarna får chansen att få vara med i sånna här stora tävlingar för första gången"
va jag vet har henke och oscar kört en jävla massa tävlingar som är större.
Så det va ju knappast första gången dom körde med proffsen.
Men ändå kul att det sänds i Tv.
men däremot det här med att kommentatorerna, att de säger 900 när det är 1260 och bara "grab" stör mig inte.
riktigt grymt!! bra variation och grymt kört på de flesta håll om man bortser från Wester och Jon som inte körde som bäst idag.![]()
Säger de samma, vad heter de annars då?yeah sa:hur ska man säga då?Martiiin sa:Dem sa även "Tolvsextio"MaxHallgren sa:Det kan jag faktiskt hålla med om, lite trisst när man har så dålig koll att man tror att dem aldrig åkt med de äldre på tävlingar innan..
riktigt grymt!! bra variation och grymt kört på de flesta håll om man bortser från Wester och Jon som inte körde som bäst idag.![]()