sämst domare

• Trådstartare Trådstartare 50cent
  • Start datum Start datum
sämst domare
GurraW sa:
Sen när dom gjorde misty så sa kommentatorerna att det var rodeo.. eller har jag fel?
jag lade också märke till det, det var ju peter oleniks misty ..

dock så tycker jag att fransmannen förtjänade att vinna .. han hade clean stil och bra landningar !

scherlin är skön !! gillar att han bara körde ett så simpelt trick som en cork 7 sista åket !

sämst domare
Njae man kan väl inte säga att det är "bra"^
Eller självklart är det ju bra, vad fan tänker jag med, men jag tror nog att redrum menar att det inte gick tillräckligt bra för att komma med på top 3 eller nåt sånt kanske.

sämst domare
Domarna är blinda, höjd och luftkänsla borde spela in en större roll...

-Helt klart bra gjort av Scherlin och Harlaut! Imponerad, jag får kanske ta och byta inställning till saker och ting här snart...

sämst domare
Deespin sa:
Njae man kan väl inte säga att det är "bra"^
Eller självklart är det ju bra, vad fan tänker jag med, men jag tror nog att redrum menar att det inte gick tillräckligt bra för att komma med på top 3 eller nåt sånt kanske.
gå å lägg dig

.men klart som fan att det var bra

sämst domare
Befinner mig på NZ så kunde tyvärr inte se?! finns de så man kan se de online nånstans?! svara gärna i GB tack.

sämst domare
Jag tycker domarna dömde rätt bra faktiskt, de körde mycket på stil vilket jag gillade. Såg inte hur resultaten låg till under tävlingen och ändå var topp 3 och topp 5 (Ej inbördes ordning) precis som jag tyckte. Det var helt klart de som körde bäst under finalen som kom högst upp i rankningen. Tycker dock att Scherlin och Dumont kunde ha gått upp nån plats.

För övrigt tycker jag att det var riktigt bra kört av våra unga svenska åkare Scherlin och Harlaut, synd bara att det inte gick lika bra för Henke i finalen som i kvalet.

sämst domare
sluta klaga det var ju hur bra som helst ändå o ni ser väl va dem gör för trick spela roll vad kommenatatorerna säger då hehe

sämst domare
MaxHallgren sa:
Davidson sa:
kommentatorn va sämst.
"det är kul att 16åringarna får chansen att få vara med i sånna här stora tävlingar för första gången"

va jag vet har henke och oscar kört en jävla massa tävlingar som är större.
Så det va ju knappast första gången dom körde med proffsen.

Men ändå kul att det sänds i Tv.
Det kan jag faktiskt hålla med om, lite trisst när man har så dålig koll att man tror att dem aldrig åkt med de äldre på tävlingar innan..
men däremot det här med att kommentatorerna, att de säger 900 när det är 1260 och bara "grab" stör mig inte.

riktigt grymt!! bra variation och grymt kört på de flesta håll om man bortser från Wester och Jon som inte körde som bäst idag.
Dem sa även "Tolvsextio" :)

sämst domare
vadå höjd å stil spelade visst roll ju. Det var ju massa som körde smootha och höga sjuor som fick minst lika bra som en stompad tolva. Det är sånt jag gillar! Permins nia var ju så jäääääävla snygg

sämst domare
Martiiin sa:
MaxHallgren sa:
Davidson sa:
kommentatorn va sämst.
"det är kul att 16åringarna får chansen att få vara med i sånna här stora tävlingar för första gången"

va jag vet har henke och oscar kört en jävla massa tävlingar som är större.
Så det va ju knappast första gången dom körde med proffsen.

Men ändå kul att det sänds i Tv.
Det kan jag faktiskt hålla med om, lite trisst när man har så dålig koll att man tror att dem aldrig åkt med de äldre på tävlingar innan..
men däremot det här med att kommentatorerna, att de säger 900 när det är 1260 och bara "grab" stör mig inte.

riktigt grymt!! bra variation och grymt kört på de flesta håll om man bortser från Wester och Jon som inte körde som bäst idag.
hur ska man säga då?

sämst domare
oscar scherlin körde ju helt klart bäst.. stompade alla trick.. varför placerade han inte bättre än 5a??

domarna kan man inte klaga på.. det är en dommar sport.. men visst fanns de dom som körde bättre som kunde placerat högre.. fast dumt å klaga..

grattis richard permin som körde snyggast för dagen

sämst domare
yeah sa:
Martiiin sa:
MaxHallgren sa:

hur ska man säga då?
Säger de samma, vad heter de annars då?

Tillbaka
Topp