Säng i Whistlerlägenhet

mallon

Ny medlem
Säng i Whistlerlägenhet
Hejsan!

Vi är nu tre grabbar(var fyra) som skall till Whistler i mitten av Januari och vara där i tre mån. På måndag skall vi tacka ja el nej till en lägenhet i Creekside... Tänkte bara kolla intressent för den sängen som nu blev över. Totala hyran är ännu inte fastställd vi har en kontakt i Whistler som försöker förhandla ned priset. Förhoppningsvis hamnar det på 14000 kr/mån men då tillkommer nog krav på att allt skall slantas upp direkt när vi kommer dit. De som är intresserade kan jag skicka lite bilder och info till.
Mvh
Mats

Säng i Whistlerlägenhet
tja, ja tack skulle gärna viljja se de där bilderna om det är ok.
Har själv tänkt att åka till Chamonix i Januari (men kan även bli annan plats annan tid, om jag hittar ngt vill säga...)
Hur gamla är ni?

mvh

Anna

Säng i Whistlerlägenhet
tjena!
jag är helt klart intresserad!
hade tänkt att åka till fernie men blev av med min sängplats där. har nu antingen val d`isere eller st anton på gång. men vill helst av allt till canada!
har gjort en säsong i val d`isere. åker skidor och har börjat fota. jag måste höra av mig till mitt boende i val d jävligt snart om jag ska med. så hör av er så snart som möjligt!
ha det!

mvh björn

Säng i Whistlerlägenhet
Jag funderar på att åka till Whistler i december. Är jäkligt sugen på att hyra in mig i er lya! Skicka mig korten på den och lite ytterligare info så hör jag av mig igen!!

Davve

Säng i Whistlerlägenhet
Jag är som sagt intresserad av att se lite bilder och sånt! Hur länge har ni tänkt er att vara borta? Själv siktar jag nog på 2-3 månader, beroende på hur länge pengarna räcker. Hur soom helst, jag e iallafall intresserad....

Tillbaka
Topp