Sängplats i Val d'Isère?

AnnaGlund

Ny medlem
Sängplats i Val d'Isère?
Jag håller på att kolla på att åka ner till Val d'Isère i februari och känns som att det är hög tid att hitta nånstans att bo nu! 21-årig tjej från Stockholm, som älskar skidor! Bara varit i Österrike och svenska bergen tidigare, så är grymt sugen på att testa d'Isère. Har tänkt stanna + - en månad, kanske 2.

Nån som har en sovplats över eller vet nån som har?? Skulle verkligen, verkligen bli världens gladaste, hör gärna av er! granlund_anna@hotmail.com

Senast ändrad:
Sängplats i Val d'Isère?
Tjena Anna!

Mitt namn ar Christian (kille pa tjugo vintar som ocksa alskar skidor!) och jag haller ocksa pa att soka boende i Valdi. Ar just nu i Australien men ska dit i slutet av januari och stanna tills slutet av sasongen. Hade varit najs att halla kontakten, se om nagon av oss far napp! Se om man kan hjalpa varandra :)

Har snackat med en australienare som ar dar nere men han vill tyvarr ha nagra som kunde komma direkt. Har en flickvan dar nere som har boende, dock for trangt for att trycka in mer, men forhoppningsvis kan hon hitta nagon som har. Alltid lattare pa plats!

Hor av dig till min mail om du hittar nagot sa gor jag det samma!

PS. Valdi ar grymt! riktigt bra stalle! var dar tva veckor forra aret och det var fantastiskt.

Ha det bast! / Christian

Sängplats i Val d'Isère?
Hej Anna och Christian!

Jag har tyvärr inget boende att erbjuda er men tänkte säga att jag också söker boende någonstans i franska alperna, bland annat i Valdi men även Val T och Chamonix. Jag åker i slutet av Januari och stannar till slutet av säsongen. Även jag älskar såklart skidåkning, är 22 år och är otroligt taggad för en säsong med massa skidåkning och roliga kvällar. Jag söker nu boende för fullt och det är ju toppen att veta att det finns fler som vill dela lägenhet. Jag hör av mig om något dyker upp i Valdi, ni får jättegärna göra detsamma om ni behöver personer att dela boende med!

Ha det jättebra, hoppas vi hörs.

/Helena

Sängplats i Val d'Isère?
Hej, jag och min kompis har två platser kvar i vår lägenhet i Val d'isere. Hör gärna av er på mail om ni är intresserade.

Mvh Felicia och Ida

felicia.bindekrans@hotmail.com

Tillbaka
Topp