Sängplats över?

Joye

Aktiv medlem
Sängplats över?
Näe, nu har jag tröttnat på det usla vädret här i Sverige och beslutat att studierna kan vänta tills hösten, skidabstinens är för stor.

Jag behöver en säng någonstans neråt alperna där jag kan tillbringa lite tid under februari-mars och stilla min skidabstinens en aning.
Någon som har det att erbjuda mig, gärna lite mindre orter men jag är öppen för förslag. Schweiz, Frankrike, Italien eller Österrike spelar mindre roll, bara det kommer ordentligt med snö :)

Ps. Är det ont om sängar men stort golv så funkar luftmadrass också ;)

Sängplats över?
Du har ju missat hela väderläget ;) Finns ingen snö i varken Schweiz, Frankrike, Italien eller Österrike. Åre är det som gäller. Kanada eller USA kan också funka.

(mer allvarligt: det regnar i Genève idag så det verkar finnas hopp om snö, åtminstone över 1800 meter)

Sängplats över?
Kan tillägga att det regnar i Verbier. Tror iofs om man är uppåt 2500 meter så kanske det snöar, men inte säker, blir nog att stanna inne idag kan jag säga.

Sängplats över?
Tjo!
Har en sängplats över i Val Thorens!
Ligger högt så det är inga problem med snö =)
Skriv ett meddelande lr nåt om du är intresserad!

Sängplats över?
Tjenare, har en sängplats över i Verbier. Ganska flexibelt med vilka manader du ska bo där. Skriv natt om du är interesserad

Sängplats över?
Vi har ledig plats i vår nyrenoverade lägenhet i centrala Verbier, ca 10 minuters gångavstånd till Medranliften. Skriv så fort som möjligt om detta verkar intressant.

Tillbaka
Topp