carl-pedal
Ny medlem
Sarah Burkes familj är lämnad med stor skuld
Jag vet inte hur det är med dig, men jag behöver inte skänka pengar för att visa respekt.PNyberg sa:Felix. Du som "veta allt" och verkar ha otroligt mycket energi. Gör något nyttigt ist för att sprida dålig stämning. Visa lite respekt för fan!felix sa:Amen vad är det där för bullshit, att hon skulle gett oss mycket och att vi nu ska ge tillbaka haha... humor. Okej, hon är en grym skidåkare (för att hon var tjej, JA, inse hur det ligger till!) men hon har knappast gjort dig eller mig till bättre människor, så det där snacket blir bara löjligt.PNyberg sa:Sant. Finns kanske bättre ställen att donera sina pengar till. Men så som jag ser det så har hon gett oss mycket, och nu är det dags att vi ger tillbaka...hur vi än gör det.
Sen borde folk förstå att det inte finns en chans i världen att Sarahs familj i det här fallet skulle behöva stå för sjukhusnotan själv... visserligen bra att era pengar nu ligger i en minnesfond, men vad ska den stödja? Tror fortfarande ni kunde gjort bättre investeringar.
Jag skulle bli ytterst förvånad om inte hennes sponsorer går in och täcker.
end of story
/ C