Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag vill dela med mig av min vintertur jag gjorde i feb/mars i år. Den var i det stora hela mycket lyckad trots pjäxhaveri och felval av tält. Även liggunderlaget gick sönder. Men jag fick till en väldigt fin topptur med kanonväder.
Måste gratulera till det väl valda datumet som tillät dig komma hem i tid till covid-19 pandemin.
En nyfiken undrar om du bröt sönder 75mm läppen i stegjärnen eller om det bara var måndagsexemplar?
Trevligt såg du ut att ha haft. Och tack för videon. Extra bra såhär i stay-at-home-tider.
GG!
Nej, jag bröt sönder dem i skidbindningen. Är inte riktigt säker på när det hände. Men tror det blir för mycket böjning/påfrestning när det är kallt och att lite väl kuperat. Men nu bygger Lundhags om dem till Bc-bindningssystem, då det är andra turen det händer. Så slipper man påfrestningen i läppen. Angående Coronan så skickade frun meddelande på nödsändarrn att det kommit till Sverige. Så det var då det anlände