säsong 09/10 - resepolare

fajiwara

Ny medlem
Tjena, har funderat klart och nu är det tid för en säsong nere i europa. Inga polare verkar så värst intresserade då de pluggar och jobbar för full rulle. Tänkte kolla om det finns som mig några ensamma själar som funderar på att sticka neråt en säsong. Är en schysst skidåkare som tänkt både jobba, festa och åka en jävla massa. Känner ni för det så släng iväg ett mail så kan vi snacka vidare och förhoppningsvis bli ett gäng som sticker ner och har det jävligt gött. Tja!

Hej Hej! jag är på! letar boende för fullt samt jobb..men det går segt. Försker snappa upp så mycket som möjligt på alla olika trådar.
Hör av dig om du lyckas hitta nåt schysst boende, har två andra från freeride som är inne på samma sak som också letar boende. Vi kan slå oss ihop. De andra två är, professorbaltzar och penz.

JAg är på att säsonga =) Vad har ni tänkt er för jobb därnere? NÅgra tips om man ska söka i förväg eller ska man dra ner och söka på plats?

jag kan fixa schysst boende i val disere men då behöver vi vara 4 st annars är det för dyrt. tänkte mig att dra i november och åka hem slutet av april början av maj.

hör av dig / er om ni är sugna

Hej jag är en tjej som är sjukt sugen på att göra en säsong i franska alperna om val disere boendet fortfarande finns kvar hänger jag gärna på!

heej! jag är en kille på 20 år som också tänkte göra en säsong i vinter! har ni plats kvar så hör av er!

arvid_melander@hotmail.com

// arvid

Tillbaka
Topp