AlexAndrei
Ny medlem
Säsong 15/16 Val D'Isère
Tja allihopa! Letade överallt men hittade ingen tråd om detta årets säsong i Val D så jag tänkte att jag startar en egen, även om jag är i Väldigt god tid!
Är en grabb på 23 år från Göteborg som ska ner till Frankrike, Val D'Isère i slutet av November/början på December.
Kommer jobba som bartender på nattklubben Doudoune och afterski stället Cocorico.
Detta är min första säsong i alperna och hade varit sjukt kul att få med sig någon/några mer på resan.
Har även fått i uppgift att leta efter folk att anställa, Så:
Är du en glad utåtriktad person med hög social kompetens och gillar nattlivet och arbete i högt tempo med ett glatt humör, så tveka inte att skicka ett pm till mig! Antingen här eller på fb.
Ser mer än gärna att du som tjej hör av sig då yrket som bartender så ofta är mansdominerat. Så vi söker först och främst tjejer.
Finns även andra tjänster. Mer info i pm.
PS. Arbetsgivaren löser boende!
Hoppas på många svar! Håll tråden trevlig och ha ett glatt humör!
Må bäst
Mvh Alex Andrei
Jag på fb för PM: Andrei Af Rutgersson
Är en grabb på 23 år från Göteborg som ska ner till Frankrike, Val D'Isère i slutet av November/början på December.
Kommer jobba som bartender på nattklubben Doudoune och afterski stället Cocorico.
Detta är min första säsong i alperna och hade varit sjukt kul att få med sig någon/några mer på resan.
Har även fått i uppgift att leta efter folk att anställa, Så:
Är du en glad utåtriktad person med hög social kompetens och gillar nattlivet och arbete i högt tempo med ett glatt humör, så tveka inte att skicka ett pm till mig! Antingen här eller på fb.
Ser mer än gärna att du som tjej hör av sig då yrket som bartender så ofta är mansdominerat. Så vi söker först och främst tjejer.
Finns även andra tjänster. Mer info i pm.
PS. Arbetsgivaren löser boende!
Hoppas på många svar! Håll tråden trevlig och ha ett glatt humör!
Må bäst
Mvh Alex Andrei
Jag på fb för PM: Andrei Af Rutgersson