Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har heller inte fått svar än, står att även om man ej blivit antagen till intervju så mejlar dom en!Andrea9312 sa:Hej jag har sökt! Men har inte fått svar än! Har du fått svar?
Va tjänar man som pistmaskinförare?AndreasPF sa:Jag ska göra min 3e säsong i Hundfjället/Tandådalen, detta blir 2a säsongen i pistmaskin o den första jobbade jag som liftvärd i Hf![]()
Och i klartext betyder det? Har sökt jobb och är nyfikenAndreasPF sa:Enligt hrf's avtal + ob + pistmaskinstillägg![]()
Mjaa som förra året för mig så ca 120kr i grund (20år), ob-ca 20kr, pistmaskinstilägg 17kr, såå ungefär 157 kr/timmen, vi jobbade då från när backen stängde 16:30 - 04:00 + övertid ibland när det var mycket att göra.MrRedster sa:Och i klartext betyder det? Har sökt jobb och är nyfikenAndreasPF sa:Enligt hrf's avtal + ob + pistmaskinstillägg![]()
Har dock inte sökt jobbet pga pengar, jag vill bara ha världens bästa jobb![]()
Perfa, då får vi hoppas att jag får jobbet då, har en bra bakgrund så det går nog vägen.AndreasPF sa:Mjaa som förra året för mig så ca 120kr i grund (20år), ob-ca 20kr, pistmaskinstilägg 17kr, såå ungefär 157 kr/timmen, vi jobbade då från när backen stängde 16:30 - 04:00 + övertid ibland när det var mycket att göra.MrRedster sa:Och i klartext betyder det? Har sökt jobb och är nyfikenAndreasPF sa:Enligt hrf's avtal + ob + pistmaskinstillägg![]()
Har dock inte sökt jobbet pga pengar, jag vill bara ha världens bästa jobb![]()
Jobba 3 dar va ledig 3 dar, det ultimata jobbet!![]()
Jo, jag är 35 år och har drömt om pistmaskiner i hela mitt livAndreasPF sa:Gött! Vilket fjäll? ?