Säsong hos Skistar 2015/2016

frajdjon

Ny medlem
Jag har sökt jobb hos Skistar i Sälen under säsongen 2015/2016. Undrar om det är någon mer här som sökt hos skistar? har ni fått reda på om ni kommit till intervju? :)

Senast ändrad:
Jag fick mail idag om att komma på intervju 17-18/9 :)
Någon mer? Jag ska till Sälen, Lindvallen

Senast ändrad:
Jag vet! Men maila dom? Det gjorde faktiskt jag. & det ända svar jag fick utav dom då var att "jag kommer få ett svar inom dagarna" så hoppas på att få det! Sen kollar jag min sida hela tiden med, för där kommer man tydligen också få sitt svar!

Har också sökt som liftvärd. Vet dock inte vart jag kommer hamna, om det blir Tandådalen eller Lindvallen.
Vilken är roligast tror ni?

Ska upp på intervju 19-20 :)

Jag har sökt liftvärd! Men mailade du dom??? Funderar på att maila men har skrivit till dom så många gånger så vågar inte haha

Jag ska göra min 3e säsong i Hundfjället/Tandådalen, detta blir 2a säsongen i pistmaskin o den första jobbade jag som liftvärd i Hf :)

MrRedster sa:
AndreasPF sa:
Enligt hrf's avtal + ob + pistmaskinstillägg :)
Och i klartext betyder det? Har sökt jobb och är nyfiken:)

Har dock inte sökt jobbet pga pengar, jag vill bara ha världens bästa jobb:)
Mjaa som förra året för mig så ca 120kr i grund (20år), ob-ca 20kr, pistmaskinstilägg 17kr, såå ungefär 157 kr/timmen, vi jobbade då från när backen stängde 16:30 - 04:00 + övertid ibland när det var mycket att göra.

Jobba 3 dar va ledig 3 dar, det ultimata jobbet! ;)

AndreasPF sa:
MrRedster sa:
AndreasPF sa:
Enligt hrf's avtal + ob + pistmaskinstillägg :)
Och i klartext betyder det? Har sökt jobb och är nyfiken:)

Har dock inte sökt jobbet pga pengar, jag vill bara ha världens bästa jobb:)
Mjaa som förra året för mig så ca 120kr i grund (20år), ob-ca 20kr, pistmaskinstilägg 17kr, såå ungefär 157 kr/timmen, vi jobbade då från när backen stängde 16:30 - 04:00 + övertid ibland när det var mycket att göra.

Jobba 3 dar va ledig 3 dar, det ultimata jobbet! ;)
Perfa, då får vi hoppas att jag får jobbet då, har en bra bakgrund så det går nog vägen.

Åker imorgon från Linköping till Sälen för introduktionshelg.
Söker passagerare eller plats i bil för att skära ner på kostnader & för hålla kommande vintrar kalla.
Omväg är inga problem om det ej är över 2 timmar!

Tillbaka
Topp