Jag har heller inte fått svar än, står att även om man ej blivit antagen till intervju så mejlar dom en!Andrea9312 sa:Hej jag har sökt! Men har inte fått svar än! Har du fått svar?
Va tjänar man som pistmaskinförare?AndreasPF sa:Jag ska göra min 3e säsong i Hundfjället/Tandådalen, detta blir 2a säsongen i pistmaskin o den första jobbade jag som liftvärd i Hf![]()
Och i klartext betyder det? Har sökt jobb och är nyfikenAndreasPF sa:Enligt hrf's avtal + ob + pistmaskinstillägg![]()
Mjaa som förra året för mig så ca 120kr i grund (20år), ob-ca 20kr, pistmaskinstilägg 17kr, såå ungefär 157 kr/timmen, vi jobbade då från när backen stängde 16:30 - 04:00 + övertid ibland när det var mycket att göra.MrRedster sa:Och i klartext betyder det? Har sökt jobb och är nyfikenAndreasPF sa:Enligt hrf's avtal + ob + pistmaskinstillägg![]()
Har dock inte sökt jobbet pga pengar, jag vill bara ha världens bästa jobb![]()
Perfa, då får vi hoppas att jag får jobbet då, har en bra bakgrund så det går nog vägen.AndreasPF sa:Mjaa som förra året för mig så ca 120kr i grund (20år), ob-ca 20kr, pistmaskinstilägg 17kr, såå ungefär 157 kr/timmen, vi jobbade då från när backen stängde 16:30 - 04:00 + övertid ibland när det var mycket att göra.MrRedster sa:Och i klartext betyder det? Har sökt jobb och är nyfikenAndreasPF sa:Enligt hrf's avtal + ob + pistmaskinstillägg![]()
Har dock inte sökt jobbet pga pengar, jag vill bara ha världens bästa jobb![]()
Jobba 3 dar va ledig 3 dar, det ultimata jobbet!![]()
Jo, jag är 35 år och har drömt om pistmaskiner i hela mitt livAndreasPF sa:Gött! Vilket fjäll? ?