Säsong i alperna, söker boende!

nellyolsson

Ny medlem
Hej!!

Är en 20årig tjej från Skåne som är sugen på att göra en säsong i alperna i vinter. Som det ser ut just nu kommer jag att åka ner ensam. Åker i förstahand ner för att åka skidor, men vill förstås även jobba och festa en del. Söker nu boende och jobb (har inget större krav på ort, så länge det bjuder på bra skidåkning). Någon som har plats över i sitt boende? PM:a gärna mig:)

/Nelly Olsson

tja!
jag planerar att åka ner till Val T i franska alperna, jag har fått tag på en kontakt till boende men då behöver jag mer folk :) intresserad?
har erfarenhet som bartender och servitör så tanken är la att jobba kväll och natt några gånger i veckan, men de är ju pudret man är där för!
drog min förra säsong i bad gastein och de va enkelt och smidigt med kollektiv och jobb. så vill du dit så har ja kontakter
mvh jocke

Val d’Isere, 12.10.15
Hei Nelly,
Hvis du er altid etter en sted a bo for sesong i Alperne, det finns muligheter i Val d’Isere:
2, 300 EUR per seng/sesong, alt. inklusiv, plus 100 EUR deposijon, helt enkelt. Leiligheter er for fire pers., er god nok, og ligger midt i by. Ta kontakt hvis interesse, finns bilder, osv.
Hils,
Rich

Tillbaka
Topp