säsong i anton?

Balrog

Ny medlem
säsong i anton?
servus leute

Tänkte bara pejla läget o se om alla säsongare redan har lämnat sverige lr om de finns fler än jag som tänkte åka ner efter nyår?
Seriösa jobbare är förmodligen redan på plats men om de e nån annan me säsongsplaner så berätta var ni ska o hur ni tänkte överleva i alperna.

själv tänkte ja förenas me mina vänner i st anton, stannar förhoppningsvis säsongen ut om ja inte svälter ihjäl. Jag har dock hört att d e mindre bummare i år än förra året så möjligheterna att smacka in ett jobb e tydligen fortfarande bra. får se va som händer..

och skulle ni även sitta inne på en överbliven bilplats så e inte jag oäven..

säsong i anton?
en likasinnad!? ...sökande i st anton för tillfället... hoppas på att få tag i ett jobb snarast eller ett riktigt billigt resalternativ... hur går det i dina planeringar såhär långt?

säsong i anton?
jag har en kompis som bor på haus gruber i st jakob (råtthål) där ja tänkte krasha den första tiden iaf. Men jag har för tillfället inget jobb och jag vet inte hur ja ska komma ner=)

ska kolla lionalpin, sportresor o dyligt imon. förhoppningsvis har dom nån ledig buss/flygstol runt den 3 jan. Hittar ja inget hos dom bokar ja nog ett flyg från kph till münchen lr zurich 2,3, lr 4..

Hur långt gångna e dina planer? när, var hur?

säsong i anton?
well... sanningen att säga, nästan obefintliga.. jag letar efter lite jobb hemmifrån.. hade eg. ångrat mej ang. säsongandet, men får jag tag på nått så drar jag så snart det bara går.. hade dock varit bra för ev. överlevnad om jag har ett jobb att börja på... du/din kompis kanske vet nått ställe som söker? ..e helt ny på denna fronten... men inte lika sugen på att plugga som att säsonga i vår

säsong i anton?
nej d e väl inte så ofta som man är mer sugen på att plugga än att säsonga..

men som sagt, dom påstår att de inte e helt kört på jobbfronten i år men d e nog mkt svårt att organisera nåt jobb hemifrån. störst chans e nog att åka ner o söka på plats.

säsong i anton?
åkte ned till anton den 20nov och hem den 24dec sedan jag råkat supa upp alla pengarna och inte lyckades bli tillräckligt nykter för att ta mig i kragen och skaffa mig ett jobb.. Men ligger man bara i och går runt där så borde det inte vara några som helst problem att få jobb.. så dunka ba ned o kira ett jobb o gå inte på krogen varje dag som en annan råkade göra.. är väll tänkt att jag ska blåsa ned igen i mitten på jan.. (: Fast för att få jobb så underlättar det oerhört att vara tjej.. smått drygt när jag är så söt så jag skulle kunna vara tjej *host host*

säsong i anton?
Jag akte sökte jobb efter nyar och det var inga problem. Antar att jag hade tur, testa kolla pa mailbox anslagstavla, där annonseras lite lediga jobb. Hur har det gatt? Lycka till!

Tillbaka
Topp