Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
20 000 i veckan?! Du har bott där i 20 veckor? alltså 400 000 totalt? Låter dyrt!rasmus_p sa:Jag gör säsong i BG just nu, vi pratade innan säsongen började och då tipsade du mig om salzburger hof!
Verkligen ett fantastiskt tips, jag bor där just nu och har bott här i snart 5 månader och betalar endast 20 000 i veckan o då är det helpension.
det e perfekt, jag trivs som fisken i vattnet! :D
Med vänlig hälsning
Rasmus
Vet du om parken är bra i BG?rasmus_p sa:Jag gör säsong i BG just nu, vi pratade innan säsongen började och då tipsade du mig om salzburger hof!
Verkligen ett fantastiskt tips, jag bor där just nu och har bott här i snart 5 månader och betalar endast 20 000 i veckan o då är det helpension.
Med vänlig hälsning
Rasmus
Antar att han menar 20.000 i månaden.. Fortfarande fett dyrt känns de som..JohanSundstrom sa:20 000 i veckan?! Du har bott där i 20 veckor? alltså 400 000 totalt? Låter dyrt!
Det handlar nog snarare om ca 12 000 i veckan för dubbelrum och jag skulle tro att Rasmus är rätt så ironisk... Finns inga säsongare som bor på Hotel Salzburger HofJohanSundstrom sa:Ja, 20 000 i månaden är fortfarande OTROLIGT dyrt!
Chefen!rasmus_p sa:Jag gör säsong i BG just nu, vi pratade innan säsongen började och då tipsade du mig om salzburger hof!
Med vänlig hälsning
Rasmus