Säsong i Bad gastein

skigirl91

Ny medlem
Säsong i Bad gastein
Hej jag funderar på göra säsong i Bad Gastein 13/14 för att jag älskar åkningen där.
Men jag funderar väldigt mycket på hur man får jobb där så man har råd att åka och bo.
Tips?! Så vore jag tacksam =)

Säsong i Bad gastein
Jag gör säsong i BG just nu, vi pratade innan säsongen började och då tipsade du mig om salzburger hof!
Verkligen ett fantastiskt tips, jag bor där just nu och har bott här i snart 5 månader och betalar endast 20 000 i veckan o då är det helpension.
det e perfekt, jag trivs som fisken i vattnet! :D

Med vänlig hälsning
Rasmus

Säsong i Bad gastein
Jobb finns alltid och det finns allt ifrån några timmar i veckan till nästan 100%. Jobb får du genom att ha med dig CV'en skrivna på engelska och svenska kan vara bra också. Finns allt från städjobb till bartender.

Ses i BG 13/14 !

Säsong i Bad gastein
rasmus_p sa:
Jag gör säsong i BG just nu, vi pratade innan säsongen började och då tipsade du mig om salzburger hof!
Verkligen ett fantastiskt tips, jag bor där just nu och har bott här i snart 5 månader och betalar endast 20 000 i veckan o då är det helpension.

Med vänlig hälsning
Rasmus
20 000 i veckan?! Du har bott där i 20 veckor? alltså 400 000 totalt? Låter dyrt!

Säsong i Bad gastein
rasmus_p sa:

Med vänlig hälsning
Rasmus
Vet du om parken är bra i BG?

JohanSundstrom sa:
20 000 i veckan?! Du har bott där i 20 veckor? alltså 400 000 totalt? Låter dyrt!
Antar att han menar 20.000 i månaden.. Fortfarande fett dyrt känns de som..

Säsong i Bad gastein
rasmus_p sa:

Med vänlig hälsning
Rasmus
Chefen!:)

Tillbaka
Topp