Säsong I Biarritz !

alex-p

Medlem
Säsong I Biarritz !
Planen är att dra ner till Biarritz så tidigt som möjligt. Behöver därför veta när säsongen drar igång där nere och därmed när det är vettigt att börja leta jobb i området.

Om någon är sugen och har liknande planer så hör gärna av er!

Kommer troligtvis köra en bil ner och delar mer än gärna med mig av den, roligare och
mer ekonomiskt att åka fler såklart:)

Även tacksam för övriga tips och trix för säsongen eftersom jag inte har varit i området tidigare.

Säsong I Biarritz !
Åk ned så tidigt som möjligt - maj/juni är bra. Kan du franska så underlättar det jobbsökandet, annars kan det bli svårt. Att hitta boende är lätt, problemet är att det blir jävligt dyrt om du är ensam men det går nog att hyra ett rum som inneboende. Annars kan du kolla med svenska surfcamparrangören Friends of Aloha som har koll på det mesta där nere.

På surfsajten www.hallabaloo.se hittar du massor av tips om surf i Biarritz.

/Jeppa

Säsong I Biarritz !
Glömde webbadressen till Friends of Aloha. www.friendsofaloha.se

Där kan du bo billigt i början av din vistelse om du inte fixat innan du åker ner. Campet öppnar 15 maj.

Säsong I Biarritz !
har du hittat ett bra lägenhet med extra säng, så får du gärna höra av dej! jag kommer att vara i biarritz hela augusti, men vet inte hur jag ska få tag på boende.

/isabell

Säsong I Biarritz !
Hallå! Vet inte om ni kollar detta forat längre men ska ner nu i början på Augusti och tänkte stanna september ut, ev. october. Har du några tips om boende? Kan bo nästintill hur sunkigt som helst..ciao!

Säsong I Biarritz !
jag kommer också försöka hålla mig där nere hela sommaren och skulle kunna tänka mig att dela en lägenhet eller liknande kommer att dra ner slutet av maj/början av juni om allt vill sig som de ska :)!

Säsong I Biarritz !
Tja... tänkte dra och sufa hela juli månad... är nybörjare... rekommenderar ni Biarritz??? vad är bäst... köpa en bräda och bli självlärd eller ta ngn kurs???

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp