Säsong i Granada,Spanien?

Trippple

Ny medlem
Säsong i Granada,Spanien?
Ska hänga i Granada Januari-Mars 2006, någon som vet hur åkningen är där eller någon som kommer finnas där då?
 
Säsong i Granada,Spanien?
Har också hört att det ska finnas mycket fint puder i norra spanien.
Har tyvärr inte hört något om Granada, men jag tor att tidningen Brant skrev en artikel om pyrenéerna. Kolla upp det om du inte läst den redan!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp