Säsong i Idre!

Säsong i Idre!
FDausch: Ha så kul i Idre och ursäkta; jag skall inte säsonga i Idre, men måste bara skriva något till LuddePudde;

LuddePudde: vad är det där för jävla skitsvar du ger på FDauschs fråga? För dig är det kanske inte lockande att säsonga i Idre, men för många andra är det just det. Även om du tycker att du har bättre att komma med tycker jag att du ska knipa fullständigt om du inte har något konstruktivt att säga. Surdeg.

MVH bara till FDausch
Daniel

Säsong i Idre!
NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!

Gör det inte.
Jag gjorde misstaget att vara där 2 dagar för 3 år sedan... Man pallar bara en dag i den hålan... Du kan lika gärna säsonga i hammarbybacken med resten av saftdrickarna.

Dra utomlands!

Säsong i Idre!
ChristofferB: du verkar bara ha åkt i barnbacken. trots att det är ganska litet är det ett skönt ställe. fast att säsonga där låter nästan lite överdrivet.

Säsong i Idre!
Har samtliga problem med synen o tappat huvudet i en sopptunna?
Idre är en puckel. Inte ett åk som vara mer än 1-2 min. Bara massa barnfamiljer o snubbar med blades o goose.
Det finns lite offpiste på städjan, men då måste du knata hela dan för det pytte åket.
Utelivet är ett skämt och PRISERNA är helt sjuka. Tror jag betalade 800 kr för att åka 2 dagar. Det kostar mer än i vilken fet anläggning som helst i hela alperna.
Att jag bara åkt i barnbacken kan bero på att det inte finns en enda backe i idre som inte klassas som barnbacke i resten av skidvärlden.
Kom inte dragandes med "sveriges brantaste pist". Den är ett ännu större skämt! Behöver nån svänga i den korta snutten?

Nej säger jag bara!

ICKET!

Säsong i Idre!
Hmm tycker faktiskt e e sjukt kul att de blir någon slags "debatt" om en sak som egentligen bara e nårr vi alla som har freeride tycker om!? har ja fel så rätta mig.. alla gillar snö, hoppas jag! alla vill åka skidor/snowboard! varför då sitta här o klanka ner på varandras val av åkande i världens alla fjäll/alper.....

tex ChristofferB observera B nu för han e riktigt B! han e jätte häftig för att han va med mamma o pappa i aloerna för första gången för ett år sen, förmodligen e de de enda han har sett av fjäll/alp världen... seriöst ge dig!

Luddepudde, ja måste ängna några av dessa underbara rader till dig me! respons!? hahaha har du någonsin fått respons? ens när du gick på dagis? eller du kanske fortfarande e kvar där? vad vet jag..??

Jag förmodar att alla som skrivit negativt här nu, bara älskar 08 haket ÅRE! men egentligen säg mig då exakt vad e skillnaden på Idre och Åre? sälen o Hemavan? Isaberg o Alperna? gämför dom exemplen.. vissst lite skillnad finns det, men vi åker alla skidor!? så va kompisar nuuu!

så där ja då va de uträttat, ska vi dricka saft o bulle på toppen av Barnbacken nu?

Over and out!

Säsong i Idre!
var i idre 3.5 dagar förra året med skolan enligt snorapporten skulle det vara 50 cm i naturen .... kommer dit 50 cm ... i en snödriva kanske sen backarna hur korta som helst å bara en massa IS alla backarna var inte ens öppna. 10 miljarder danskar på blades gör inte saken bättre, men så e det ju på alla svenska skidanläggningar. Att dom ska ha en dreampark, javisst vilket skämt den var inte öppen dom hade 2 gupp i en backe. dom var skyssta, tills danskarna förstörde dom. Men nån som har varit i idre när parken har varit öppen, hur ska man få fart tills guppen helt platt ? sen toppen på idre e ingen topp det är en platt plats hur jobbigt som helt staka sig fram liften dom har där uppe går nog i ca. en km/h om ens så snabbt. Helt enkelt inte nöjd med detta ställe sensonga inte en chans!!!!

Säsong i Idre!
ha ha, faan vilken skön "debatt". du verkar ha benen på jorden FDausch.
Jag har bott i Idre i 6 år och trivs jättebra. Helt klart att Idre inte har den bästa skidåkningen, partylivet eller fallhöjd men vi har snö och sköna människor.
jag åker varje år till någon anläggning utomlands och gudarna vet att man inte njutit om man inte fått försäsongsträningen i västbacken. så debattera vidare men jag blir kvar ett tag till.
ps ChristofferB...11ar du chocken och överlever så har du säkert en plats i freeradicals.

Tillbaka
Topp