Hmm tycker faktiskt e e sjukt kul att de blir någon slags "debatt" om en sak som egentligen bara e nårr vi alla som har freeride tycker om!? har ja fel så rätta mig.. alla gillar snö, hoppas jag! alla vill åka skidor/snowboard! varför då sitta här o klanka ner på varandras val av åkande i världens alla fjäll/alper.....
tex ChristofferB observera B nu för han e riktigt B! han e jätte häftig för att han va med mamma o pappa i aloerna för första gången för ett år sen, förmodligen e de de enda han har sett av fjäll/alp världen... seriöst ge dig!
Luddepudde, ja måste ängna några av dessa underbara rader till dig me! respons!? hahaha har du någonsin fått respons? ens när du gick på dagis? eller du kanske fortfarande e kvar där? vad vet jag..??
Jag förmodar att alla som skrivit negativt här nu, bara älskar 08 haket ÅRE! men egentligen säg mig då exakt vad e skillnaden på Idre och Åre? sälen o Hemavan? Isaberg o Alperna? gämför dom exemplen.. vissst lite skillnad finns det, men vi åker alla skidor!? så va kompisar nuuu!
så där ja då va de uträttat, ska vi dricka saft o bulle på toppen av Barnbacken nu?
Over and out!