Duja
Ny medlem
säsong i österrike!
tjena! jag och en polare tänkte dra ner och säsonga i österrikiska alperna, helst st:anton. Om någon har tips och kanske till och med mailadresser osv. till restauranger eller hotell eller något liknande arbete så tar vi väldigt gärna emot detta!
Det kan också vara bra att ha någonstans att bo när man är där, och det kan vara bra att fixa det innan man åker dit... så adresser till billiga boenden mottages gärna! tack på förhand
Det kan också vara bra att ha någonstans att bo när man är där, och det kan vara bra att fixa det innan man åker dit... så adresser till billiga boenden mottages gärna! tack på förhand