Säsong i Red Mountain
Tja, har sakta börjat planera nästa års skidåkning, det är jag och en kompis som vill till red och spendera vintern där från första snöfallet till första gräsklippningen.
Vi letar boende, det vi vill ha tag på är något man kan hyra länge till vettiga priser men helst inneboende hos någon. För det måste juh finnas folk som hyr ut rum till skönt folk på skidor!
Någon som vet något som jag kan ha nytta av?
Vi letar boende, det vi vill ha tag på är något man kan hyra länge till vettiga priser men helst inneboende hos någon. För det måste juh finnas folk som hyr ut rum till skönt folk på skidor!
Någon som vet något som jag kan ha nytta av?