Säsong i Stöten 2012/2013

ar81

Ny medlem
Ni som skall hänga där i vinter kan väl skriva en rad så har vi lite koll på varandra :)

Tänkte även dra ihop en grupp på fejjan så småningom (om de inte själva fixar det).

30 år, första säsongen, jobbar i liften. Åkt bräda förr, skidor nu... rätt kass, räknar med att få lite lektioner av er ;). Gillar segling, vindsurfing och vågsurfing. Adda mig gärna!

Jag ska också spendera vintern i Stöten! Kommer jobba inom restaurangerna.
20 år gammal, gör min första säsong, åker bara skidor, och längtar som sjutton efter snön!

Natalie 22 år, 23 innan säsongen drar igång. Har bara åkt skidor förut, men skulle vilja testa på att åka bräda. Har fått upp ögonen för Downhill och freeride cykling nu under sommaren. Bor och är uppvuxen i skärgården osv osv.. Håller på med hästar annars, och har därav inte åkt så mycket skidor på senaste. Men nu när jag sålt min egen, ser jag fram emot att ha fått möjligheten att göra min första säsong i fjällen och åka skidor igen!

Jag har fått jobb som restaurangbiträde i Stöten nu i vinter!

hejsan!
va kul med lite fler riktiga skidåkare i stöten haha
jag gör min 5 säsong i stöten iår och har bra kolla på området. så vill ni ha nå tips å åk kompisar så är jag gärna på

Jag ska också upp till Stöten i vinter! Har fått jobb som restaurangbiträde. 18 år gammal, men fyller 19 under säsongen. Tog studenten i somras och ska göra min första säsong i fjällen. Åker skidor, men är sugen på att lära mig att åka bräda också :)

Senast ändrad:
Jag fick samtal på onsdagen om att jag fått jobbet, och var på intervju på måndagen.

Tobi1 vad blev du kallad till intervju som?

Blir stöten för mig med i vinter! Kommer från det dära skånelandet i söder och ska göra min första säsong. Är 20 år o kommer jobba i liften. Tycker också en grupp på fb vore najs!

har gjort 4 säsonger men får se om de blir nått ströjobb i vinter om man får ledigt från det "vuxna" jobbet på hemmaplan :)

Heyalyhupa> Jag har inte varit på någon intervju, så antar att det inte blir något Stöten den här säsongen.

Hej! Vad kul att ni ska jobba i Stöten! Jag är webbredaktör där, tänkte bara tipsa om att det redan finns en facebook-grupp för alla som ska säsonga där i vinter: "Vi som jobbar i Stöten 2012/13". Det är en hemlig grupp, så man måste bli inbjuden, det är för att ingen annan ska kunna se vad vi skriver :) Välkomna!

Tillbaka
Topp