N nordling Ny medlem 2006-09-16 Säsong i Verbier #1 Bokade just en resa till Verbier 6/1, dock är jag lite osäker på datumet, är det lite tidigt?
Blackriverpaint Medlem 2006-09-16 Säsong i Verbier #2 Ju tidigare du åker desto mer åkdagar får du.....Det är alltså för sent!
N nordling Ny medlem 2006-09-16 Säsong i Verbier #3 jag ska göra mig tydligare, jag är ingen säsongare, utan en helt vanlig tönt som bara ska dit en vecka
jag ska göra mig tydligare, jag är ingen säsongare, utan en helt vanlig tönt som bara ska dit en vecka
Blackriverpaint Medlem 2006-09-16 Säsong i Verbier #4 ok.... åk i februari-mars då är det ofta bäst förhållanden.