Säsong Kanada, Revelstoke: Söker rumskamrater

johanleoalex

Ny medlem
Hej allesammans!

Mitt namn är Johan och jag är 19 år. I vinter tänker jag dra till Kanada och har eventuellt fixat ett boende i Revelstoke. Behöver 1-2 personer att fylla ut lägenheten med bara. Vi är två goa lättsamma grabbar som har letar efter några likasinnade att bo med. Vi tänker stanna i ca 3 månader och drar nån gång i slutet av november/början av december. Om några är sugna på att hänga på så hör av er!

Ha det gott!

Tjenare! Jag och 1 polare sticker till revelstoke 27dec till 27 mars och vi är väldigt intresserade! Har även 1 polare till som anländer ett par veckor senare och stannar en sisådär 2-3 veckor! 3 sköna grabbar som tidigare gjort säsonger i val thorens och älskar att kötta puder! Hör av er!

Tjena!

Vi har nu fyllt de resterande platserna i vårt boende tyvärr. Men låter som ett gäng goa likasinnade, så vi syns förhoppningsvis där!

Ha det gott!
Johan

Tja!

Kille på 21 år, störtskön om jag får säga det själv, söker boende i Rev 15/1 - 10/3. Om någon av ovanstående plötsligt har husrum att erbjuda är jag väldigt intresserad!

Tjabba!

Kommer landa i Calgary för vidareresa mot Revelstoke den 10e Januari och letar efter boende och sköningar att åka lite lagg/bräda med innan jag åker vidare mot Japan förmodligen. har ni något tillgängligt eller är sugen på att styra upp något tillsammans. HOJTA TILL!

Tillbaka
Topp